Příběh značky Longines

Publikováno: 1.6.2019
Rubrika: Představení hodinek
Příběh značky Longines

Ať byly inovace společnosti Longines technického nebo estetického charakteru, vždy vynesly firemní emblém okřídlených přesýpacích hodin k ideálům technického pokroku a elegance.

Hodinářská tradice

Longines je švýcarská firma zabývající se výrobou náramkových hodinek s historií sahající až do roku 1867, kdy byla firma založena ve švýcarské vesnici Saint-Imier. Zaměřuje se na tradiční náramkové hodinky pro muže i ženy a je součástí Swatch Group.

Od samého vzniku společnosti Longines si její zakladatelé Auguste Agassiz a Ernest Francillon kladli za cíl sledovat moderní trendy, nebát se riskovat, uplatňovat nové technické a estetické inovace a nepodléhat bláznivým módním trendům. Jedině tak je možné dosáhnout vynikající kvality a naprosté spokojenosti všech, kteří nosí výjimečné hodinky značky Longines. Tento cíl pro společnost Longines stále platí.

Je zřejmé, že si společnost Longines zajistila svůj věhlas a proslulost své hodinářské tradice též vývojem a výrobou nových typů hodinářských strojků a nových technologií, jako je například její první samonatahovací kalibr 22 A z roku 1945, který znamenal velký krok vpřed v celosvětovém měřítku od dosud převažujících technologických principů. V nedávné minulosti společnost Longines inovovala některé ze svých časoměrných zařízení jako je hodinový strojek column-wheel, který společnost Longines představila v roce 2009, a nový Single Push-Piece Column-Wheel Chronograph, který společnost Longines představila v roce 2012.

Společnost Longines považuje mechanický strojek column-wheel za současně tradiční a moderní technické zařízení. Vytvořením hodinkové kolekce The Longines Master Collection Retrograde se značce podařilo na jedné straně dosáhnout vrcholné sofistikovanosti mechanických hodinek a na straně druhé zjednodušení jejich použití.

Single Push-Piece Column-Wheel Chronograph

Elegance

Motto značky Longines zní: Elegance je postoj. S tímto heslem značka tvoří nové modely, vybírá své ambasadory elegance, mezi které se řadí celosvětové známé osobnosti jako jsou například herečky Kate Winslet či Aishwarya Rai Bachchan nebo známý herec Simon Baker. Také navazuje partnerství v oblasti elegantních sportů. Hodinky z modelových řad La Grande Classique de Longines, Longines DolceVita, Longines Symphonette nebo The Longines Master Colection jsou skvělým příkladem spojení hodinářské zručnosti s citem pro krásu a estetiku.

Elegance

Longines a sport

Již od roku 1878 se společnost Longines angažuje ve světě sportu a za tu dobu urazila velkou cestu v měření časomíry. Společnost je nyní oficiálním partnerem jak světových sportovních šampionátů, tak mezinárodních sportovních federací. Značka Longines je propojena s alpským lyžováním, jezdectvím, gymnastikou a lukostřelbou.

Longines a sport

Ambasadoři

Značku Longines reprezentují ambasadoři, které poznává celý svět. Patří mezi ně například jedna z nejoblíbenějších hereček Kate Winslet, australský herec Simon Baker, indická herečka, zpěvačka, tanečnice a modelka Aishwarya Rai Bachchan, ale také sportovci jakožto například Andre Agassi se svojí manželkou Stefanie Graf, talentovaná americká lyžařka Mikaela Shiffrin či norský lyžař Aksel Lund Svindal.

Ambsadoři

Zajímavost

Albert Einstein, teoretický fyzik, jeden z nejvýznamnějších vědců všech dob, vlastnil dvoje hodinky od Longines. Jedny z roku 1943, kapesní stříbrné hodinky a také zlaté náramkové hodinky z roku 1929.
Antiquorum vydražilo tyto hodinky za $ 596,000 v New Yorku 16. října roku 2008, jsou to tyto nejdražší Longines hodinky, které kdy byly prodávané v aukci. Jeho kapesní hodinky Longines jsou nyní uloženy v historickém muzeu v Bernu ve Švýcarsku.

Zajímavosti Longines

Oficiální web společnosti Longines
www.longines.com