Glashütte Original - Hrdý na to být originálem

Publikováno: 13.6.2022
Rubrika: Představení hodinek
Glashütte Original - Hrdý na to být originálem

Glashütte Original představilo vícekanálovou kampaň, která ukazuje, jak se značka propojuje s těmi, kteří nosí její hodinky. Kampaň “Proud to be the Original” (Hrdý na to být originálem) staví na hodnotách, které značku pohánějí již od roku 1845 a zároveň drží koncept originality ve svém centru. 

V rodném městě Glashütte se vyrábí vysoce kvalitní, autentické hodinky již od roku 1845, vždy přinášející dokonalost, inovaci, tradici, exkluzivitu, krásný design a originalitu. Originalita je součástí identity značky a znamená autenticitu, opravdovost a kreativitu. Glashütte Original je značka hrdá na svou historii, během níž přináší umění německého hodinářství do světa. Je hrdá na své designéry a hodináře, kteří pomohli zaručit její místo v německé hodinářské historii i její budoucnosti. Až 95 % všech komponentů Glashütte Original se dodnes vyrábí v jejich manufaktuře a mnohé jsou stále vyráběny ručně. Proto jsou hrdí na to, že se mohou nazývat skutečnou manufakturou. 

Úzké spojení mezi hodinkami a nositelem

V Glashütte Original je velmi důležitý úzký vztah mezi hodinkami a jejich nositelem, protože zdůrazňují osobnost a individualitu nositele. Jsou hrdí na to, že jsou lidmi, kteří vytvářejí hodinky, jež doprovází ostatní při jejich každodenních dobrodružstvích a během jejich mimořádných životů, když se učí, rostou a zažívají nové milníky. Kampaň "Proud to be the Original" ukazuje klíčové kousky kolekcí v jejich vlastním prostředí, přičemž hlavní pozornost je vždy věnována nositeli. Přestože hodinky nejsou nikdy v popředí, jsou všudypřítomné a symbolizují, jak je pro nositele důležité trávit čas kvalitně a způsobem, který je pro něj důležitý.

Od nebojácného dobrodruha přes průkopnického profesora, oddaného umělce až po hudebního producenta zaměřeného na budoucnost, okouzlující sopranistku, vysoce výkonnou manažerku nebo stylový pár. "Proud to be the Original" oslavuje jedinečné okamžiky v našich životech, při kterých nás po našem boku (v tomto případě zápěstí) doprovází hodinky Glashütte Original.

Kampaň dále podtrhuje skutečnost, že hodinky Glashütte Original vyrábějí lidé, nikoli stroje. Každý kus hodinek je pečlivě regulován a zdokonalován rukama zkušených hodinářů. Glashütte Original je spojen se svým nositelem prostřednictvím hodnot a emocí – každodenní připomínkou toho, jak je čas vzácný. "Proud to be the Original" může pomoci dostat se ještě blíže k zákazníkům, přivést je do světa Glashütte Original a pomoci jim propojit se navzájem jako jedinečná komunita jednotlivců, kteří jsou hrdí na to, že vědí, za čím Glashütte Original skutečně stojí.

Kampaň doprovází 60sekundový film ukazující, jak a kde se nositelé a jejich hodinky propojují. Značka také zavedla hashtag #PTBTO a zve sledující, aby jej používali, když ukazují, co pro ně jejich Glashütte Original znamená. 

Více o modelech z našeho katalogu