Rolex opět jako nejhodnotnější hodinářská značka na světě

Publikováno: 10.10.2017
Rubrika: Ze světa businessu
Rolex opět jako nejhodnotnější hodinářská značka na světě

Výzkumná agentura Kantar Millward Brown představila svůj každoroční report BrandZ Top 100 2017, který analyzuje sto nejhodnotnějších značek světa.

Tomuto žebříčku kraluje Google, jehož odhadovaná hodnota značky činí 245,58 miliard USD, na druhém místě se nachází Apple, následovaný Microsoftem, Amazonem, Facebookem a dalšími. Do tohoto seznamu se nicméně nedostala žádná hodinářská značka.

Rolex se jako jediná hodinářská značka objevuje v žebříčku Luxury Top 10, který představuje deset nejhodnotnějších značek luxusních výrobků. Žebříček vede Louis Vuitton s hodnotou 29,24 miliard USD, následovaný značkami Hermès, Gucci, Chanel. Na pátém místě se pak nachází Rolex, jehož značka je oceněná na 8,05 miliard USD. Dalšími značkami, které se na seznam dostaly, jsou Cartier, Burberry, Prada, Dior a Tiffany & Co.

Je potřeba zmínit, že Rolex není jediná značka z výše uvedených, která má v portfoliu hodinky, nicméně je jediná, která se věnuje pouze výrobě hodinek. Významným výrobcem hodinek se pak v uplynulých letech stal také Apple, který se zaměřuje na výrobu chytrých náramkových hodinek.